W

聆听音符上的感动,达观尘世万象,感悟人生百态,品味生活百味。

Sensizlik - Candan Erçetin

Sensizlik

歌手:Candan Erçetin

所属专辑:Melek

bir garip hüzün cöker insana
一种陌生的悲伤围绕着你
el ayak cekilince
当每个人都离开你
tek basina kalirsin dünyada
你会留下独自一人在人间
etraf sessizlesince
当周围都的一切安静
bir garip hüzün cöker insana
一种陌生的悲伤围绕着你
el ayak cekilince
当每个人都离开你

tek basina kalirsin dünyada
你会留下独自一人在人间
etraf sessizlesince
当周围都的一切安静
inan bu ev alisamadi
无论信不信,这屋无法习惯
hicbir zaman sensizlige
永远不能没有你
simdi sensizlik oturuyor
现在 是你的在缺席延续着
kalkip gittigin yerde
就在你离开了的地方

inan bu ev alisamadi
无论信不信,这屋无法习惯
hicbir zaman sensizlige
永远不能没有你
simdi sensizlik oturuyor
现在 是你的在缺席延续着
kalkip gittigin yerde
就在你离开了的地方
yanlizliga elbet
当然,没有你的寂寞
alisir bedenim
我这身体也会习惯
yanlizlikla belkide
也许这孤单
basa cikabilirim
我也能克服
cok zor gelse bile
尽管如此的困难
yasar ögrenirim
我也学着生活下去
sensizlik benim canimi acitan
没有你 仍然在熬着那些折磨我的痛苦
bir derin korku düser ruhuma
一种深深的恐惧包围了我的灵魂
duvarlar seslenince
当四面徒壁时
karanlik oyun oynar aklima
黑暗在心中调戏我
gölgeler dans edince
当影子跳舞时
bir derin korku düser ruhuma
一种深深的恐惧包围了我
duvarlar seslenince
当四面徒壁时
karanlik oyun oynar aklima
黑暗在心中调戏我
gölgeler dans edince
当影子跳舞时
inan bana alisamadim
相信,我无法习惯
hicbirzaman sensizlige
永远不能没有你
simdi sensizlik dolasiyor
现在围绕着我的是没有你
cikip gittigin bu evde
在你走出去的屋子里
inan bana alisamadim
相信,我无法习惯
hicbirzaman sensizlige
永远不能没有你
simdi sensizlik dolasiyor
现在围绕着我的是没有你
cikip gittigin bu evde
在你走出去的屋子里
yanlizliga elbet
当然,没有你的寂寞
alisir bedenim
我这身体也会习惯
yanlizlikla belkide
也许这孤单
basa cikabilirim
我也能克服
cok zor gelse bile
尽管如此的困难
yasar ögrenirim
我也学着生活下去
sensizlik benim canimi acitan
没有你 仍然在熬着那些折磨我的痛苦
yanlizliga elbet
当然,没有你的寂寞
alisir bedenim
我这身体也会习惯
yanlizlikla belkide
也许这孤单
basa cikabilirim
我也能克服
cok zor gelse bile
尽管如此的困难
yasar ögrenirim
我也学着生活下去
sensizlik benim canimi acitan
没有你 仍然在熬着那些折磨我的痛苦

评论
热度 ( 3 )

© W | Powered by LOFTER