W

聆听音符上的感动,达观尘世万象,感悟人生百态,品味生活百味。

Skin on Skin - Sarah Connor

 【亲密接触】蓝调皇后莎拉寇娜——孤独和寂寞不一样,孤独的是人,寂寞的是心,我孤独,因为周围没有人,但我不寂寞,因为这里有你......

(推荐/文:音乐群乐友 @轻舞飞扬

Skin on Skin 歌手:Sarah Connor 所属专辑:Sarah Connor

歌词:

Just a little bit more love
多一点爱
Just a little bit more passion
多一点激情
This is how it should begin
如此开始
Skin on skin
亲密接触
If you leave me now
如果你现在离我而去

Telling me you failed somehow
请以某种方式告诉我你放不下
Better think it all over
仔细考虑一下吧
Just as long as love's around
像被爱包围一样永久
Here's a true romance
这是一段真正的罗曼史
Be aware and take your chance
清醒吧,抓住机遇
Tomorrow I'm gonna leave you
明天我将离开你
But I am here for you tonight
但我今晚会一直陪伴你
Just a little bit more love
多一点爱
Just a little bit more passion
多一点爱
This is how it should begin
如此开始
Skin on skin
亲密接触
Just a little getting close
再近一点
Just a little more affection
再可爱一点
'Cause I don't think it's a sin
因为我认为这不是个错
Skin on skin
亲密接触
So we better get it on
所以我们最好继续
What is here will soon be gone
这所有的一切即将消失
When the leaves are falling
当树叶飘落时
Then maybe we could fall apart
也许我们要分别
And there may come a time
也许将来某一天
When you will forget
你会忘记
My love is true
我的爱是真心的
So baby let me show you what to do
所以宝贝让我告诉你做什么
Just a little bit more love
多一点爱
Just a little bit more passion
多一点爱
This is how it should begin
如此开始
Skin on skin
亲密接触
Just a little getting close
再近一点
Just a little more affection
再可爱一点
'Cause I don't think it's a sin
因为我认为这不是个错
Skin on skin
亲密接触
Don't you know that this game is to play
你不知道这场游戏要上演了吗
Just as long as it's time
和时间一样长
Can't you see that my heart's gotta know
你没看见我的心要知道
When you're gonna be mine
何时你才属于我
Just a little bit more love
多一点爱
Just a little bit more passion
多一点激情
This is how it should begin
如此开始
Skin on skin
亲密接触
Just a little getting close
再近一点
Just a little more affection
再可爱一点
'Cause I don't think it's a sin
因为我认为这不是个错
Skin on skin
亲密接触
Don't you know that this game is to play
你不知道这场游戏要上演了吗
Don't you know,don't you konw that it's time
你不知道,你不知道那就是时间吗
Can't you see that my heart's gotta know
你没看见我的心想要知道吗
When you're gonna be mine
何时你才属于我
Just a little more love
多一点爱
Just a little more love
多一点爱
Just a little more love
多一点爱
A little more, a little more love
多一点,多一点爱
Just a little bit more love
多一点爱
Just a little bit more passion
多一点激情
Oh~~

Skin on skin
亲密接触 

评论
热度 ( 16 )

© W | Powered by LOFTER