W

聆听音符上的感动,达观尘世万象,感悟人生百态,品味生活百味。

Nobody But You - Trembling Blue Stars

  一起听听这首清新又略带伤感的英文歌:Trembling Blue Stars《Nobody But You》。听歌的时候浏览了歌词,有一种爱已卑微到尘埃。这世上那么多人,为何非你不可呢?如果你狠心把我抛下,我也会头也不回的离开。

(推荐/文:音乐群乐友 @轻舞飞扬

「Nobody But You」— Trembling Blue Stars 所属专辑:《Her Handwriting

 

Nobody But You 你
--Trembling Blue Stars

:LiangSir
what am i going to do
我究竟可以怎么办
i don\'t want to live without love
没有爱的人怎么活下去

but i don\'t want to love
可我还能再拥有谁的爱
nobody but you
除了你
someone who doesn\'t want
可你不要了
me any more, me any more
不要我了啊
someone who no longer wants me
当你再也不需要我的时候
what am i going to do?
我该何去何从
anyone else
任何人
i\'d always be thinking
为什么
how they\'re not you
任何人都不行只有你
i\'d always be thinking
为什么
how they\'re not you
只有你才可以
i just wish you
我只祈求你
would give me the chance to
再给我一次机会
never, never hurt you again
我永远都不会再伤害你
why must it be that
为什么那么残忍
i was too late in seeing that
我要眼睁睁的看着
in thinking my love gone
我的爱一点一点消逝
i couldn\'t\'ve been more wrong
我已经错的无法回头
anyone else
那么多人
i\'d always be thinking
为什么
how they\'re not you
任何人都不行除了你
i\'d always be thinking
我一直在想
how they\'re not you
除了你还有谁可以
what am i going to do?
我还能怎么办
i don\'t want to be
我不想
alone in the world
再孤苦伶仃了啊
but want you only
只想要你啊
but only want you
我只想要你啊 

评论
热度 ( 7 )

© W | Powered by LOFTER